MELANIE_95's letzte Besucher

MELANIE_95's neuster Blog

WG-Zimmer

WG-Zimmer

16.06.2019

Hallo Mitenand :) zerst mal churz öbbis zu minere Person: ich bin d Melanie, bi 24gi und studiere derziit ade FHNW Molekulari Bioanalytik. Ich chume us dr Region Aarau. Im Summer schaff ich für 3 Wuche in Altstette und bin uf dr Suechi nachemne Zimme... [mehr]
2954 mal gelesen | 2 Kommentare

Destinationen

MELANIE_95 hat 15 Städte in 11 Ländern markiert

MELANIE_95 (29)

MELANIE_95

Besucher

316 Besucher seit 14.05.2017

Studium

FHNW

Liebesleben

Sag ich nicht

WG-Zimmer

WG-Zimmer

16.06.2019

Hallo Mitenand :) zerst mal churz öbbis zu minere Person: ich bin d Melanie, bi 24gi und studiere derziit ade FHNW Molekulari Bioanalytik. Ich chume us dr Region Aarau. Im Summer schaff ich für 3 Wuche in Altstette und bin uf dr Suechi nachemne Zimmer für spontan under de Wuche (falls es bim Schaffe mal sett spöter werde) well ich doch e biz Weg het für hei. Falls ihr also öbbis händ oder öbber ke... [mehr]
2954 mal gelesen | 2 Kommentare