Louis_ZH's letzte Besucher

Destinationen

Louis_ZH hat 10 Städte in 10 Ländern markiert

Louis_ZH (34)

Louis_ZH

Besucher

164 Besucher seit 21.02.2012

Studium

Dance Director, Art of Danceacting
ZTTS Zürich Tanz-Theater-Schule

Liebesleben

Sag ich nicht

Frühere Arbeitgeber

World Vision

Meine Worte

Tanzen Ist Träumen Mit Den Füssen Und Ich Träume Immer!!!

Ich suche

Meine innere Ruhe

Ich biete

Action und Spannung puur :D

Mein Traumtag

In der Karibik am Strand mit der Traumfrau ein paar Drinks geniessen bis es dunkel wird und es zu regnen beginnt und dann in einem Bungalow naja ihr wisst schon ;)
Kommentare
Login oder Registrieren
Louis_ZH 10.03.2012 um 21:37
hey hombre ja du isch no geil gsi mer hend alles usenand gno kennsch mich ja negscht monet hemmer in frankrich was krasses am laufe
be dir alles tiptop??
mcic 10.03.2012 um 20:36
Ja ich mache gueti fortschritt...Wie ischs in ny gsi? Hesch eigtl choenne mit de ganze crew doet ane gha? Hoffentli hander gwunne und en guete rueckflueg wuenschi eu allne!!!
Louis_ZH 06.03.2012 um 01:27
hmmm wenni bis denn no gsehne denn yes haha aber han en Event woni go Tanze muen :S
mcic 05.03.2012 um 01:33
gseht mer sich morn ade uni?
nita_lady 23.02.2012 um 12:55
fiiindsch, hä?! haha
dankeschöööön.))