sille's letzte Besucher

sille's neuster Blog

Allg. Uni Luzern und speziell politische ökonomie

Allg. Uni Luzern und speziell politische ökonomie

05.12.2010Mayday

heii zemme! also ich bin schu sehr lang uf dr suechi nachem richtige studium, und zwar will ich mich eifach für nüt so 100% entscheide kann und ich gern "gmischts" han. bin lang uf zürich fixiert gsi, aber etz han ich gseh das d uni Luzern genau z id... [mehr]
3440 mal gelesen | 0 Antworten

Destinationen

sille hat 30 Städte in 14 Ländern markiert

sille (33)

sille

Besucher

929 Besucher seit 04.12.2010

Liebesleben

Sag ich nicht

Allg. Uni Luzern und speziell politische ökonomie

Allg. Uni Luzern und speziell politische ökonomie

05.12.2010Mayday

heii zemme! also ich bin schu sehr lang uf dr suechi nachem richtige studium, und zwar will ich mich eifach für nüt so 100% entscheide kann und ich gern "gmischts" han. bin lang uf zürich fixiert gsi, aber etz han ich gseh das d uni Luzern genau z ideale fach für mich hetti und zwar POLITISCHE ÖKONOMIE. studiert das öpper vu eu? hetti do dezue mal paar frage1. es isch ja ganz en neue studiegang u... [mehr]
3440 mal gelesen | 0 Antworten